MOJE OBJEDNÁVKA | ZPĚT
Změnu objednávky je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.
Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.
Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
V požadavku nezapomeňte uvést:
-
Číslo objednávky
-
Požadovanou změnu
Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.
Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
V požadavku nezapomeňte uvést:
-
Číslo faktury nebo objednávky
-
Požadovanou změnu
Změnu faktury je možné provést jen v rámci měsíce, ve kterém byla faktura vystavena. Následující měsíc již není možné z účetních důvodů do faktury zasahovat.
Platbu obvykle obdržíme 1-3 pracovní dny od bankovního převodu. Poté je ihned odeslán potvrzovací email.
Pokud vám email s potvrzením přijetí platby nepřišel déle než 5 dní od provedené platby:
-
Zkontrolujte SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout
-
Zkontrolujte správnost variabilního symbolu v platbě
-
Zkontrolujte správnost bankovního účtu
-
Zkontrolujte správnost poslané částky
-
Kontaktujte nás na info@robzone.cz
Změnu je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.
Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.
Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
V požadavku nezapomeňte uvést:
-
Číslo objednávky
-
Požadovanou změnu
Faktura (daňový doklad) je odesílána automaticky emailem, jakmile převezmete zboží od dopravce, nejpozději do 10 dnů od převzetí.
Pokud vám email s fakturou nepřišel více než 10 dní od převzetí zboží:
-
SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout
-
Kontaktujte nás na info@robzone.cz