MŮJ ROBOT MÁ PROBLÉM | ZPĚT
Zkuste chybové číslo, které je zobrazeno na displeji robota vyhledat v seznamu chyb v manuálu a postupujte dle uvedeného doporučení.
Pokud se chybu nepodaří odstranit, doporučujeme robota zaslat do našeho servisu.
Kapacitu baterie ovlivňuje několik faktorů: četnost užívání, typ podlahových krytin, které uklízí nebo způsob užívání robota.
Pokud se začne snižovat kapacita baterie po 6 měsících užívání, dá se předpokládat, že se jedná o běžný jev akumulátorových baterií, který znáte telefonů, tabletů nebo laptopů. Záruka na kapacitu baterie je dle zákona stanovena na 6 měsíců.
Ovlivnit kapacitu baterie může také situace, kdy robotický vysavač zůstane delší dobu vybitý. Pokud robota ponecháváte mimo nabíjecí základnu, měl by být vždy plně nabitý a ve vypnutém stavu.
Dokoupit nový akumulátor můžete v sekci příslušenství ZDE. Výměnu zvládne každý v domácích podmínkách.
Pro bezproblémový pohyb po podlaze potřebuje robotický vysavač pevný podklad bez překážek. Proto měkké koberce mohou přestavovat náročnější terén, a ne vždy dokáže robot takový terén zdolat.
Jaký koberec může být pro robota pastí?
-
Koberec s černým nebo výrazným vzorem
-
Koberec s dlouhým vlasem
-
Koberec s hustým delším vláknem
-
Vysoký koberec, na který může být pro vysavač obtížné najet.
Online formulář pro vyřízení opravy naleznete ZDE