PORADNA | ZPĚT
-
Popište nám parametry vašeho bydlení a požadavky na úklid a my vám doporučíme nejvhodnějšího robota ZDE
-
Přehledné porovnání všech našich robotických vysavačů a mopů naleznete ZDE
-
Srovnání důležitých parametrů robotických vysavačů s mokrým vytíráním naleznete ZDE
-
Na co se při výběru kvalitního robota zaměřit vám doporučíme ZDE
Osobně vám rádi pomůžeme s výběrem po-pá 9:00 – 16:00 na 226 225 030 nebo nám zašlete emailem svůj telefonní kontakt, uveďte čas v rozmezí 9:00 - 16:00 kdy se vám telefonát bude hodit a my vám sami zavoláme.
Mobilní aplikace je volně dostupná na AppStore nebo Google Play pod názvem ROBZONE.
Pokud vám mobilní aplikace zahlásí při jejím otevření "Čas pro připojení vypršel, zkontrolujte připojení sítě." pravděpodobně vyžaduje aktualizaci spojenou s přechodem na nové serverové řešení. Pro odstranění potíží prosím postupujte dle těchto kroků: aplikaci odinstalujte z mobilního zařízení -> aplikaci znovu stáhněte na AppStore nebo Google Play (aplikace pod názvem RobZone) -> přihlaste se do aplikace pod svým účtem ( stejným e-mailem a heslem). Pokud jste heslo zapomněli, použijte službu „zapomenuté heslo“ pro obnovu -> vysavač z aplikace odeberte -> vysavač přidejte znovu do aplikace a spárujte s robotem
Pro úspěšné spárování musí být váš telefon připojen k Wifi v domácnosti, kde bude robot poté uklízet. Pokud váš telefon používá mobilní data, před párováním jej prosím přepněte na domácí Wifi. Po úspěšném spárování budete moci robota již ovládat odkudkoliv.
Přehledný návod na užívání mobilní aplikace naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Návody ke stažení" nebo klikněte zde:
Váš robotický vysavač bude pro používání aktuální verze aplikace pravděpodobně nutné upgradovat. Návod na upgrade naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Manuály ke stažení" a poté "Návod na přechod z mobilní aplikace verze I na verzi II - pro roboty zakoupené do 8.10.2018" nebo kliněte zde:
Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.
Pokud je vaše Wifi v pořádku, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.
Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.
Pokud je vaše Wifi v pořádku a spárování se přesto nedaří, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.
Pro získání zapomenutého hesla, zvolte v mobilní aplikaci proces pro zaslání zapomenutého hesla. Heslo vám bude posláno do emailu, který jste použili při registraci do aplikace.
Případně se do aplikace můžete zaregistrovat jako nový uživatel s použitím nové/jiné emailové adresy.
Ovládat mobilní aplikací je možné robotický vysavač Duoro Ultimate Profi, Duoro Xcontrol, Duoro Xcontrol Profi, Duoro Xclean Generace 2.0 a Duoro Xclean Profi Generace 2.0. Verze Generace 2.0 je v prodeji od prosince 2019. Starší typ Duoro Xclean, vysavače řady Roomy a Moppy ovládání aplikací nepodporují.