Pozáruční servis
Máte již robotický vysavač Robzone více než dva roky a vykazuje poruchu nebo potřebuje servis?
Naši technici jsou připraveni rychle pomoci, a poskytnout Vám pozáruční servis nebo placenou opravu, aby Vám robotický pomocník doma dlouho nechyběl.
Autorizovaný pozáruční servis poskytuje výhradně společnost Robzone, Praha 10 Hostivař. Při zadávání servisního požadavku proto buďte velmi obezřetní, kam svého robota pošlete. Za práci jiných poskytovatelů neneseme žádnou odpovědnost ani záruku.
1. Krok
Naši technici jsou připraveni rychle pomoci, a poskytnout Vám pozáruční servis nebo placenou opravu, aby Vám robotický pomocník doma dlouho nechyběl.
- Vyplňte online formulář. Po jeho vyplnění stisknutím tlačítka "Odeslat požadavek" jej online odešlete přímo do našeho servisního oddělení. Poté formulář ideálně vytiskněte, podepište a přiložte ke zboží.
- Pokud potřebujete asistenci s vyplněním reklamačního formuláře, využijte tel. 226 225 030 (po-pá 9:00 - 16:00), kde Vám rádi pomůžeme.
- Po vyplnění online formuláře a po odeslaní požadavku, Vám bude obratem přiděleno číslo Vaší reklamace, kterým prosím viditelně označte zásilku.
2. Krok
- Vysavač uveďte do čistého stavu, vysypte sběrný koš, vypněte hlavní vypínač, ujistěte se, že je robotický vysavač dobře vysušený a pečlivě ho zabalte, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození.
- Pokud zasíláte do servisu i mopy určené k vytírání, prosíme, vyperte je a důkladně vysušte.
- Pokud zasíláte do servisu robota s automatickou čistící stanicí vylijte vodu z vodních nádrží, nádrže vymyjte a důkladně vysušte a poté nechte otevřené minimálně 24 hodin prosychat. Důkladně vysušte i houbičku umístěnou v nádrži na čistou vodu.
Pokud nebudou před odesláním robot, mopy nebo stanice absolutně suché, riskujete během přepravy a manipulace zatečení zbytkové vody do elektronických částí stanice a robota, vznik plísní a následné fatální poškození. V případě, že bude po převzetí do servisu zjištěno nedostatečné vyčištění robota a příslušenství může být účtován servisem poplatek za čištění.
3. Krok
- Odešlete vysavač na adresu: Robzone Europe s.r.o., Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 15 – Hostivař. Telefonní kontakt, pokud to Vámi zvolený dopravce požaduje, prosím uveďte 777 777 866.
Dopravu do servisu v případě pozáruční opravy si zajišťuje zákazník sám, na vlastní náklady. - Jakmile bude robot doručen do našeho servisního střediska, kolegové Vás budou informovat o jeho převzetí a po vstupním testu Vás kontaktují s návrhem opravy a ceny za opravu. Cena za diagnostiku je účtována 200 Kč, vč. DPH.
Potřebujete přikoupit ke svému vysavači i nějaké příslušenství?
- Naše servisní středisko nenabízí přímý prodej příslušenství. Proto se prosím s objednávkou obraťte přímo na naši pražskou prodejnu nebo využijte online objednávku na e-shopu v sekci „Příslušenství“ zde.
Nejčastější dotazy
Jak mám při pozáruční opravě postupovat?
Pokud se váš robot začal chovat nestandardně nebo hlásí chybu, bude pravděpodobně vyžadovat kontrolu naším technikem. Pro poslání robota do servisu prosím postupujte dle návodu výše.
Online formulář pro vyřízení opravy
Před každým předáním robota do servisu prosím, vždy nejprve vyplňte náš online formulář. Velmi tím urychlíte celý proces vyřízení vaší žádosti.
Reklamační online formulář naleznete ZDE.
V jakém stavu je má oprava?
Aktuální stav vaší opravy naleznete v emailu, kam vám jej pravidelně zasíláme. Vyčkejte, prosím, na email od nás.
Jak mohu dopravit zboží do servisu?
Zboží do servisu můžete zaslat poštou nebo jakoukoliv jinou dopravní společností nebo osobně předat v naší prodejně v Praze 10. Dopravu do pozáruční opravy si zajišťuje sám zákazník.
- Kontakt na kamennou prodejnu ZDE.
- Adresa servisu pro zasílání: Reklamace Robzone, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 15 Hostivař.
Nezapomeňte vždy mít ke zboží vyplněný online formulář, abychom mohli zboží přijmout. Online formulář ZDE.
Potřebuji změnit zpáteční adresu po ukončení opravy.
Požadavek na změnu nám prosím zašlete na service@robzone.com a vyčkejte na potvrzení. Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro opravu.
V požadavku nezapomeňte uvést:
- Číslo opravy
- Požadovanou změnu
Mohu si dokoupit díly?
Náhradní díly a součástky robotických vysavačů jako jsou motory, kolečka, displeje apod., nejsou samostatně prodejné. Obvykle vyžadují odbornou montáž a komplexní diagnostiku, proto je nezbytné zaslání robota do servisu, kde bude oprava provedena profesionálně.
Běžné příslušenství můžete dokoupit ZDE.
Pokud jste odpověď nenašli, napište nám na info@robzone.cz.