Zákaznický servis
Nákup na splátky | ZPĚT
Toužíte po čisté domácnosti bez práce, ale investice do robotického vysavače se vám nyní nehodí? Nevadí, robotický vysavač si můžete u nás zakoupit i na splátky u společnosti Cofidis.
V objednávce zvolte typ platby „Na splátky“ a po odeslání objednávky budete přesměrováni přímo na stránky společnosti Cofidis, kde zažádáte o poskytnutí úvěru. Podrobné informace naleznete ZDE
POZÁRUČNÍ SERVIS | ZPĚT
Pokud se váš robot začal chovat nestandardně nebo hlásí chybu, bude pravděpodobně vyžadovat kontrolu naším technikem. Pro poslání robota do servisu prosím postupujte dle návodu ZDE.
Před každým předáním robota do servisu prosím, vždy nejprve vyplňte náš online formulář. Velmi tím urychlíte celý proces vyřízení vaší žádosti.
Reklamační online formulář naleznete ZDE.
Aktuální stav vaší opravy naleznete v emailu, kam vám jej pravidelně zasíláme. Vyčkejte, prosím, na email od nás.
Zboží do servisu můžete zaslat poštou nebo jakoukoliv jinou dopravní společností nebo osobně předat v naší prodejně v Praze 10. Dopravu do pozáruční opravy si zajišťuje sám zákazník.
-
Kontakt na kamennou prodejnu ZDE.
-
Adresa servisu pro zasílání: Reklamace Robzone, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 15 Hostivař.
Nezapomeňte vždy mít ke zboží vyplněný online formulář, abychom mohli zboží přijmout. Online formulář ZDE.
Požadavek na změnu nám prosím zašlete na reklamace@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro opravu.
V požadavku nezapomeňte uvést:
-
Číslo opravy
-
Požadovanou změnu
Náhradní díly a součástky robotických vysavačů jako jsou motory, kolečka, displeje apod., nejsou samostatně prodejné. Obvykle vyžadují odbornou montáž a komplexní diagnostiku, proto je nezbytné zaslání robota do servisu, kde bude oprava provedena profesionálně.
Běžné příslušenství můžete dokoupit ZDE.
Pokud jste odpověď nenašli, napište nám na info@robzone.cz.
MŮJ ROBOT MÁ PROBLÉM | ZPĚT
Zkuste chybové číslo, které je zobrazeno na displeji robota vyhledat v seznamu chyb v manuálu a postupujte dle uvedeného doporučení.
Pokud se chybu nepodaří odstranit, doporučujeme robota zaslat do našeho servisu.
Kapacitu baterie ovlivňuje několik faktorů: četnost užívání, typ podlahových krytin, které uklízí nebo způsob užívání robota.
Pokud se začne snižovat kapacita baterie po 6 měsících užívání, dá se předpokládat, že se jedná o běžný jev akumulátorových baterií, který znáte telefonů, tabletů nebo laptopů. Záruka na kapacitu baterie je dle zákona stanovena na 6 měsíců.
Ovlivnit kapacitu baterie může také situace, kdy robotický vysavač zůstane delší dobu vybitý. Pokud robota ponecháváte mimo nabíjecí základnu, měl by být vždy plně nabitý a ve vypnutém stavu.
Dokoupit nový akumulátor můžete v sekci příslušenství ZDE. Výměnu zvládne každý v domácích podmínkách.
Pro bezproblémový pohyb po podlaze potřebuje robotický vysavač pevný podklad bez překážek. Proto měkké koberce mohou přestavovat náročnější terén, a ne vždy dokáže robot takový terén zdolat.
Jaký koberec může být pro robota pastí?
-
Koberec s černým nebo výrazným vzorem
-
Koberec s dlouhým vlasem
-
Koberec s hustým delším vláknem
-
Vysoký koberec, na který může být pro vysavač obtížné najet.
Online formulář pro vyřízení opravy naleznete ZDE
REKLAMACE | ZPĚT
Pokud se váš robot začal chovat nestandardně nebo hlásí chybu, bude pravděpodobně vyžadovat kontrolu naším technikem. Pro poslání robota do servisu prosím postupujte dle návodu ZDE.
Před každým předáním robota do servisu prosím, vždy nejprve vyplňte náš online formulář. Velmi tím urychlíte celý proces vyřízení vaší reklamace.
Reklamační online formulář ZDE.
O aktuální stavu vás informujeme průběžně emailem.
Bližší informace vás rádi sdělíme na 226 225 030 v pracovní dny 9:00 - 16:00.
Jakmile zásilku od vás převezmeme, zašleme potvrzení emailem. Doprava do servisu Zásilkovnou může trvat až 10 dní. Děkujeme za vaši trpělivost :)
Požadavek na změnu nám prosím zašlete na reklamace@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro reklamaci.
V požadavku nezapomeňte uvést:
-
Číslo reklamace
-
Požadovanou změnu
Štítek pro dopravu zdarma do servisu je zasílán zákazníkovi do emailu ihned po vyplnění online reklamačního formuláře a pouze v případě záruční opravy. Odkaz na štítek naleznete také v odkazu pro sledování stavu vaší reklamace.
-
Zkontrolujte záložku SPAM ve vaší emailové schránce. Pravděpodobně tam email se štítkem najdete.
-
Napište nám na info@robzone.cz nebo zavolejte na 226 225 030, štítek vám zašleme znovu.
Kompletní informace o uplatnění reklamace naleznete ZDE
VRÁCENÍ ZBOŽÍ | ZPĚT
-
Do 14 dnů od převzetí zásilky – při běžném nákupu (fyzická osoba)
-
Do 7 dnů od převzetí zásilky – při nákupu na firmu (právnická osoba)
-
Pro uznání nároku je rozhodující termín, kdy nám podáte písemnou zprávu o odstoupení od kupní smlouvy. Tu můžete jednoduše vyplnit online požadavek ZDE nebo zaslat emailem na reklamace@robzone.cz.
Kupní cena je odesílána na účet zákazníka do 14 dnů od převzetí zboží zpět.
Kompletní informace o vrácení zboží naleznete ZDE
ZÁRUKA | ZPĚT
-
Na zboží se poskytuje lhůta k uplatnění práv z vadného plnění 2 roky
-
Při nákupu na IČO (na firmu) se na zboží poskytuje lhůta k uplatnění práv z vadného plnění 1 rok.
-
V případě baterie se poskytuje záruka na životnost šest měsíců.
Zpoplatněné prodloužení záruční lhůty neposkytujeme.